1125 17.04.2014 9:59:02 Odpovězeno

Baťova krajská nemocnice

Dobrý den, chtěla bych se s Vámi podělit o přístup Vašich pracovníků v areálu Baťovy krajské nemocnice. Na začátku února jsem měla naplánovanou měsíční cestu po Thajsku a potřebovala jsem doočkovat třetí dávku žloutenky A+B. Bohužel mezi druhou dávkou a třetí (kterou jsem si chtěla nechat doočkovat) uplynula doba již téměř 12měsíců) Připouštím, že je moje chyba, že jsem přišla téměř po roce a očkování již mohlo být neúčinné, ale v mém případě jde tady především o přístup s jakým jsem se tam setkala. Přístup vašich pracovníků byl naprosto neprofesionální, jakoby jsme se vrátili 20 let zpět, kdy pracovník s pacientem jedná z pozice moci jakou má!!! Co se stalo - sestřička již na chodbě plné lidí se mě "zvýšeným hlasem" ptala, jak je možné, že si nehlídám své povinnosti, že mám očkování již téměř rok propadlé a neustále opakovala otázku proč jsem nepříšla dřív, co teď od ní očekávám, mluvila na mě, jako na malého školáka. Na dotaz, zda můžeme celou věc projednat v ordinaci, jsme se přemístili do ordinace a já jsem jí poprosila, zda by byla tak hodná a buďto mi naočkovala 3.dávku (s tím, že jsi sem vědoma rizika, že nemusí fungovat), nebo ať mi znova naočkuje dávku první. Na to sestřička volala nějaké paní doktorce a po skončení telefonu mi řekla, že mám smůlu, že jsem měla přijít dřív, že to takto nejde a ať si to klidně zkusím někde jinde...... Tak jsem šla a to ke konkurenci, kde mě přívětivě přivítali, celou záležitost jsme v klidu probrali, navrhli mi naočkovat 3.dávku, upozornili na rizika s tím, že po dovolené se vrátím na krevní testy, zda je vakcinace účinná či nikoliv. Na testech jsem již byla a vakcinace je účinná.... Nemohu opravdu uvěřit, jak je v dnešní konkurenční době možné se chovat k zákazníkovi (pacientovi), jak je možné jít do zdravotního zařízení, kde vás nechají odejít bez pomoci!!! Opravdu si neumím představit, co by se muselo stát, abych se tam vrátila, raději si klidně i více připlatím za profesionální přístup, než opakovaně slyšet, že nic nejde. Děkuji že jsem se mohla podělit o tento zážitek, možná se jednalo o krátkodobý "zkrat" zdravotní sestřičky, ale podle mě by se to u profesionálů stávat nemělo. S pozdravem Lucie
MUDr. Anna Přívorová MUDr. Anna Přívorová - Těžko se mi z Brna v dubnu odpovídá na něco, co se odehrálo v únoru ve Zlíně. Pokud šlo o pracoviště Zdravotního ústavu Ostrava, věřte, že Vaši záležitost i tak prošetříme a dáme Vám vědět opět touto cestou. Paní Lucie S., jak jsem slíbila, ověřila jsem a nejen já, co k ověření bylo. Vzhledem k tomu, že zde máme poradnu a ne řešení subjektivní spokojenosti či nespokojenosti našich pacientů, nabízím Vám možnost kontaktovat mě přímo osobně na adrese anna.privorova@zubrno.cz. Protože ta nějaká paní doktorka komu se volalo jsem byla shodou okolností já, vím přesně, co jsem říkala a co jsem doporučila. A ono se to trochu dost rozchází s tím, o čem píšete jako o doporučení zlínských kolegyň. A nechce se mi věřit ani popsané formě. Za podnět děkuji a doufám, že využijete mé nabídky.

Komentáře uživatelů ...

Aktuality

 
Easy To Read
Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě
Partyzánské náměstí 2633/7, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava,
tel.: 596 200 111, fax: 596 118 661, podatelna@zuova.cz,
Datová schránka: pubj9r8
Web: zuova.cz