Oddělení provozní
Náplň činnosti oddělení provozního
Mezi hlavní úkoly provozního oddělení obecně patří:
- Komplexní koordinace technické, provozní, majetkové a organizační správy organizace
- Organizační zajišťování technického provozu. Zajišťování a koordinace rozvoje systémů technických a technologických zařízení:
- technická správa rozsáhlých majetkových souborů a hodnocení stavu, přípravu a realizaci výstavby a oprav, včetně koordinace technickohospodářského provozu
- zajištění bezporuchového chodu zařízení organizace a řádného stavu budov a pozemků
- zajištění údržby a čistoty budov a pozemků
- zajištění řádného stavu inženýrských sítí, vnitřních a vnějších rozvodů energie, topných médií, vody, plynu, vzduchotechniky
- zajištění provádění inspekční a kontrolní činnosti na úseku požární prevence a bezpečnosti práce
- zajištění periodického průběhu revizí technických zařízení, zdvihacích zařízení, tlakových nádob, signalizačních zařízení, elektrozařízení apod.
- plánování a zabezpečování činností souvisejících s opravami přístrojů, technologií, zařízení a strojních montáží vnitřního zařízení budov dodavatelskými firmami
- realizuje stavební investice včetně dozoru nad jejich kvalitou.
Oddělení provozní je členěno na úseky údržby, úklidu a pomocné provozy.
Pracovníci údržby provádějí standardní kontrolní činnost, opravy a údržbu technologických zařízení, elektro (NN), opravy nábytku, výměnu tlakových láhví apod. dle konkrétních požadavků oddělení. Ve vlastní režii úsek údržby zjišťuje pro oddělení ZÚ v určitém rozsahu výrobu laboratorního a kancelářského nábytku.
Úsek úklidu zajišťuje v budovách ZÚ i na přilehlých prostranstvích vlastními silami veškeré úklidové práce, popř. provozní oddělení spolupracuje s dodavatelskými firmami, které v lokalitách s menším rozsahem ploch a činností zajišťují tyto služby na smluvní bázi.
Pomocné provozy:
- šicí dílna – pracovnice zajišťují sběr a třídění prádla (OOPP zaměstnanců) a jeho výdej po vyprání dodavatelskou firmou, jeho opravy a údržbu
- podatelna – veškeré činnosti související s došlou a odchozí poštou, evidence dokumentů
- ústředna – spojování hovorů, telefonické poskytování základních informací
- vrátnice – 24-hodinové zajištění přístupu do budovy, poskytování základních informací příchozím, zajištění ostrahy, zabezpečení činnosti ústředny v době mimo standardní provozní hodiny.
Ing. Jitka Bojtošová - vedoucí oddělení
596 200 113
723 329 496
jitka.bojtosova@zuova.cz
Pracoviště: Ostrava
Michal Hvojník - provozní elektrikář, údržbář
596 200 426
606 786 081
michal.hvojnik@zuova.cz
Pracoviště: Ostrava
Darja Šedlbauerová - pracovnice podatelny
596 200 440
darja.podzemna@zuova.cz
Pracoviště: Ostrava
Aktuality

Očkování je cesta

Akce voda ze studny
Využite akční nabídku rozboru vody ze studny
Poradna HIV Opava
Poradna HIV v Opavě opět otevřena každé úterý 15:30-18 hod.
Nanopostřiky ve školách
Odborníci z řad Zdravotního ústavu, Státního zdravotního ústavu, Ostravské univerzity a VŠB – TU Ostrava jednoznačně nedoporučují aplikaci nanopostřiků do předškolních a školních zařízení. K těmto aplikacím dochází masivně již více jak 7 let a staly se fenoménem obzvlášť v době pandemie.
»Zobrazit všechny aktuality