Oddělení provozní
Náplň činnosti oddělení provozního
Mezi hlavní úkoly provozního oddělení obecně patří:
- Komplexní koordinace technické, provozní, majetkové a organizační správy organizace
- Organizační zajišťování technického provozu. Zajišťování a koordinace rozvoje systémů technických a technologických zařízení:
- technická správa rozsáhlých majetkových souborů a hodnocení stavu, přípravu a realizaci výstavby a oprav, včetně koordinace technickohospodářského provozu
- zajištění bezporuchového chodu zařízení organizace a řádného stavu budov a pozemků
- zajištění údržby a čistoty budov a pozemků
- zajištění řádného stavu inženýrských sítí, vnitřních a vnějších rozvodů energie, topných médií, vody, plynu, vzduchotechniky
- zajištění provádění inspekční a kontrolní činnosti na úseku požární prevence a bezpečnosti práce
- zajištění periodického průběhu revizí technických zařízení, zdvihacích zařízení, tlakových nádob, signalizačních zařízení, elektrozařízení apod.
- plánování a zabezpečování činností souvisejících s opravami přístrojů, technologií, zařízení a strojních montáží vnitřního zařízení budov dodavatelskými firmami
- realizuje stavební investice včetně dozoru nad jejich kvalitou.
Oddělení provozní je členěno na úseky údržby, úklidu a pomocné provozy.
Pracovníci údržby provádějí standardní kontrolní činnost, opravy a údržbu technologických zařízení, elektro (NN), opravy nábytku, výměnu tlakových láhví apod. dle konkrétních požadavků oddělení. Ve vlastní režii úsek údržby zjišťuje pro oddělení ZÚ v určitém rozsahu výrobu laboratorního a kancelářského nábytku.
Úsek úklidu zajišťuje v budovách ZÚ i na přilehlých prostranstvích vlastními silami veškeré úklidové práce, popř. provozní oddělení spolupracuje s dodavatelskými firmami, které v lokalitách s menším rozsahem ploch a činností zajišťují tyto služby na smluvní bázi.
Pomocné provozy:
- šicí dílna – pracovnice zajišťují sběr a třídění prádla (OOPP zaměstnanců) a jeho výdej po vyprání dodavatelskou firmou, jeho opravy a údržbu
- podatelna – veškeré činnosti související s došlou a odchozí poštou, evidence dokumentů
- ústředna – spojování hovorů, telefonické poskytování základních informací
- vrátnice – 24-hodinové zajištění přístupu do budovy, poskytování základních informací příchozím, zajištění ostrahy, zabezpečení činnosti ústředny v době mimo standardní provozní hodiny.
Klíčové kontakty
Ing. Jitka Bojtošová - vedoucí oddělení
596 200 113
723 329 496
jitka.bojtosova@zuova.cz
Pracoviště: Ostrava
Aktuality
Poradny Zdravotního ústavu se sídlem v Ostravě se připojí k Evropskému testovacímu týdnu HIV a rozšíří provozní dobu.
XI. česko-slovenská konference "Doprava, zdraví a životní prostředí"
Ve dnech 8. až 9. října jsme se zúčastnili XI. Česko-slovenské konference „Doprava, zdraví a životní prostředí“ v Pasohlávkách.
Znovuotevření pracoviště v Opavě
Od 29. 10. 2024 opět otevíráme pracoviště v Opavě na ulici Olomoucká 1208/80.
Odběrové místo Ostrava-Zábřeh
Dne 14.10.2024 bude Odběrové místo na poliklinice v Ostravě Zábřehu z provozních důvodů uzavřeno.
Přednášky LF OU
Přednášky LF OU v rámci Univerzity třetího věku na téma prevence nemocí a jejich včasný záchyt
Zobrazit všechny aktuality