Oddělení provozní

Náplň činnosti oddělení provozního

Mezi hlavní úkoly provozního oddělení obecně patří:

  1. Komplexní koordinace technické, provozní, majetkové a organizační správy organizace
  2. Organizační zajišťování technického provozu. Zajišťování a koordinace rozvoje systémů technických a technologických zařízení:
    • technická správa rozsáhlých majetkových souborů a hodnocení stavu, přípravu a realizaci výstavby a oprav, včetně koordinace technickohospodářského provozu
    • zajištění bezporuchového chodu zařízení organizace a řádného stavu budov a pozemků
    • zajištění údržby a čistoty budov a pozemků
    • zajištění řádného stavu inženýrských sítí, vnitřních a vnějších rozvodů energie, topných médií, vody, plynu, vzduchotechniky
    • zajištění provádění inspekční a kontrolní činnosti na úseku požární prevence a bezpečnosti práce
    • zajištění periodického průběhu revizí technických zařízení, zdvihacích zařízení, tlakových nádob, signalizačních zařízení, elektrozařízení apod.
    • plánování a zabezpečování činností souvisejících s opravami přístrojů, technologií, zařízení a strojních montáží vnitřního zařízení budov dodavatelskými firmami
    • realizuje stavební investice včetně dozoru nad jejich kvalitou.

Oddělení provozní je členěno na úseky údržby, úklidu a pomocné provozy.

Pracovníci údržby provádějí standardní kontrolní činnost, opravy a údržbu technologických zařízení, elektro (NN), opravy nábytku, výměnu tlakových láhví apod. dle konkrétních požadavků oddělení. Ve vlastní režii úsek údržby zjišťuje pro oddělení ZÚ v určitém rozsahu výrobu laboratorního a kancelářského nábytku.

Úsek úklidu zajišťuje v budovách ZÚ i na přilehlých prostranstvích vlastními silami veškeré úklidové práce, popř. provozní oddělení spolupracuje s dodavatelskými firmami, které v lokalitách s menším rozsahem ploch a činností zajišťují tyto služby na smluvní bázi.

Pomocné provozy:

  • šicí dílna – pracovnice zajišťují sběr a třídění prádla (OOPP zaměstnanců) a jeho výdej po vyprání dodavatelskou firmou, jeho opravy a údržbu
  • podatelna – veškeré činnosti související s došlou a odchozí poštou, evidence dokumentů
  • ústředna – spojování hovorů, telefonické poskytování základních informací
  • vrátnice – 24-hodinové zajištění přístupu do budovy, poskytování základních informací příchozím, zajištění ostrahy, zabezpečení činnosti ústředny v době mimo standardní provozní hodiny.

Ing. Jitka Bojtošová - vedoucí oddělení
Telefon 596 200 113
Telefon 723 329 496
Adresa elektronické pošty jitka.bojtosova@zuova.cz
Pracoviště: Ostrava

Aktuality

Rozbor vody ze studny 2019
Využite akční nabídku rozboru vody ze studny
4. 4. 2019

Pozvánka na konferenci
12. konference zdravotnických pracovníků FNO a ZÚ Ostrava
28. 3. 2019

Modré světlo negativně ovlivňuje kvalitu spánku, odborníci doporučují dodržovat pravidla spánkové hygieny - tisková zpráva Ministerstva zdravotnictví
http://www.mzcr.cz/dokumenty/modre-svetlo-negativne-ovlivnuje-kvalitu-spankuodbornici-doporucuji-dodrzovat-_16949_1.html
19. 3. 2019

Výskyt spalniček a možnosti laboratorního vyšetření
Informace k epidemii spalniček
18. 3. 2019

Pozvánka na seminář
Aktuální epidemiologická situace v Moravskoslezském kraji pro praktické lékaře a pediatry, který se uskuteční dne 9.4.2019 v 16,00 hod. v hotelu Vista
6. 3. 2019

»Zobrazit všechny aktuality
 
Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě
Partyzánské náměstí 2633/7, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava,
tel.: 596 200 111, fax: 596 118 661, podatelna@zuova.cz,
Datová schránka: pubj9r8