Politika jakosti nabízených služeb

Záměrem Zdravotního ústavu je poskytovat:
  • komplexní služby
  • spolehlivé výsledky analýz
  • krátké dodací lhůty
  • přijatelné ceny
  • ochotné a korektní jednání se zákazníky

1. Spokojenost zákazníka

Cílem je, aby zákazník obdržel přesně požadovanou službu v plné kvalitě a za sjednaných podmínek.

2. Vysoká kvalita

Zdravotní ústav vytváří podmínky pro zajištění vysoké kvality poskytovaných služeb. Analýzy se provádí nejnovějšími metodami a na přístrojích, které jsou v systému jakosti a pod stálou kontrolou akreditačních a autorizačních orgánů. Samozřejmostí je zahraniční spolupráce a účast v mezinárodních porovnávacích zkouškách. Pracovníci se odborně vzdělávají a zavádějí do praxe nejnovější poznatky ve svém oboru. Aplikované metody odpovídají požadavkům legislativy.

3. Nestrannost a nezávislost

Pracovníci Zdravotního ústavu jsou nestranní a přistupují ke všem klientům stejně. Výsledky jsou nezávislé a objektivní. Všichni pracovníci v souladu s požadavky akreditace zachovávají mlčenlivost o výsledcích šetření a neposkytují informace třetím stranám. S citlivými údaji o klientech je zacházeno v souladu s platnými zákony.

4. Vstřícné jednání

Ve Zdravotních ústavech je zavedena firemní kultura zaměřená na ochotné a korektní jednání.

Aktuality

 
Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě
Partyzánské nám. 7, 702 00 Ostrava, tel.: 596 200 111, fax: 596 118 661, podatelna@zuova.cz,
Datová schránka: pubj9r8

Zasílání novinek e-mailem!