Politika jakosti nabízených služeb
Záměrem Zdravotního ústavu je poskytovat:
- komplexní služby
- spolehlivé výsledky analýz
- krátké dodací lhůty
- přijatelné ceny
- ochotné a korektní jednání se zákazníky
1. Spokojenost zákazníka
Cílem je, aby zákazník obdržel přesně požadovanou službu v plné kvalitě a za sjednaných podmínek.
2. Vysoká kvalita
Zdravotní ústav vytváří podmínky pro zajištění vysoké kvality poskytovaných služeb. Analýzy se provádí nejnovějšími metodami a na přístrojích, které jsou v systému jakosti a pod stálou kontrolou akreditačních a autorizačních orgánů. Samozřejmostí je zahraniční spolupráce a účast v mezinárodních porovnávacích zkouškách. Pracovníci se odborně vzdělávají a zavádějí do praxe nejnovější poznatky ve svém oboru. Aplikované metody odpovídají požadavkům legislativy.
3. Nestrannost a nezávislost
Pracovníci Zdravotního ústavu jsou nestranní a přistupují ke všem klientům stejně. Výsledky jsou nezávislé a objektivní. Všichni pracovníci v souladu s požadavky akreditace zachovávají mlčenlivost o výsledcích šetření a neposkytují informace třetím stranám. S citlivými údaji o klientech je zacházeno v souladu s platnými zákony.
4. Vstřícné jednání
Ve Zdravotních ústavech je zavedena firemní kultura zaměřená na ochotné a korektní jednání.
Aktuality
Upozorňujeme na zahájení sezónního hlášení případů západonilské horečky v Evropě.
Regulace veřejné produkce hudby - tisková zpráva MZ ČR
Na základě dotazů občanů k možnosti regulace hluku z veřejné produkce hudby, vydalo MZ ČR dne 10.06.2024 tiskovou zprávu.
Spalničky
Nabízíme diagnostiku, vyšetření protilátek i očkování proti Spalničkám.
Den pro své zdraví
Zdravotní ústav s partnery pokračuje i v roce 2024 v realizaci aktivit prevence zdraví pro veřejnost.
Nabídka zaměstnání
Prohlédněte si nové pracovní nabídky
Zobrazit všechny aktuality