Oddělení nákupu a veřejných zakázek
- vede evidenci komodit veřejného nakupování pro jednotlivé položky, které tvoří veřejné zakázky ZÚ,
- poskytuje výstupy pro plánování, přípravu, realizaci a hodnocení veřejných zakázek,
- procesně realizuje nákup materiálu a služeb pro zajištění provozu jednotlivých center,
- vystavuje, uzavírá, odesílá a zajišťuje akceptaci objednávek na nákup materiálu a služeb,
- eviduje objednávky,
- provádí kompletaci objednávek, porovnání souladu dodacích listů a faktur, poté předává zkompletované faktury na účtárnu k zaúčtování,
- administruje výběrová a zadávací řízení mimo režim a v režimu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů,
- eviduje veřejné zakázky v ekonomicko-provozním systému,
- poskytuje metodickou podporu všem zaměstnancům ZÚ při přípravě veřejných zakázek,
- zajišťuje plnění uveřejňovacích povinností vyplývajících ze zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Mgr. Tomáš Zachar - vedoucí oddělení
596 200 345
731 138 161
tomas.zachar@zuova.cz
Pracoviště: Ostrava
Pavlína Vránová - zástupce vedoucího oddělení
596 200 442
739 685 652
pavlina.vranova@zuova.cz
Pracoviště: Ostrava
Aktuality
Rozšířili jsme spektrum poskytovaných služeb
Rozšířili jsme pro Vás spektrum poskytovaných služeb o laboratorní diagnostiku v oblasti klinické biochemie.
Oznámení o výběru dodavatele
Oznámení o výběru dodavatele „CAFETERIA SYSTÉM pro Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě “
Výzva k podání nabídky - Veřejná soutěž - CAFETERIA SYSTÉM pro ZÚ Ova.
Vyhlašovatel oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou soutěž s výše uvedeným názvem dle § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, dle pravidel pro veřejnou soutěž o nejvhodnější nabídku. Tímto Vás vyzývá k podání nabídky do této veřejné soutěže.
Vánoční provoz pokladny v Ostravě
Během vánočních svátků 23.12 -31.12.2024 bude zkrácena provozní doba pokladny v Ostravě pouze do 13.30 hod.
Nabídka zaměstnání
Prohlédněte si nové pracovní nabídky
Zobrazit všechny aktuality
Rozšířili jsme pro Vás spektrum poskytovaných služeb o laboratorní diagnostiku v oblasti klinické biochemie.
20.01.2025
Oznámení o výběru dodavatele
Oznámení o výběru dodavatele „CAFETERIA SYSTÉM pro Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě “
06.01.2025
Výzva k podání nabídky - Veřejná soutěž - CAFETERIA SYSTÉM pro ZÚ Ova.
Vyhlašovatel oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou soutěž s výše uvedeným názvem dle § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, dle pravidel pro veřejnou soutěž o nejvhodnější nabídku. Tímto Vás vyzývá k podání nabídky do této veřejné soutěže.
13.12.2024
Vánoční provoz pokladny v Ostravě
Během vánočních svátků 23.12 -31.12.2024 bude zkrácena provozní doba pokladny v Ostravě pouze do 13.30 hod.
13.12.2024
Nabídka zaměstnání
Prohlédněte si nové pracovní nabídky
12.12.2024
Zobrazit všechny aktuality